04 December 2010

Saturday = Boring !

Nak pegii mana? bangun ja pukul 11.00 tengok hp ada dua text.Satu dari amirul dexter satu lagii dari Sarah roslan . apehal depa nih takda keja btoi kacau aku tidoq . potong steam btuii =='

Macam biasa rutin hidup akuuu . takpayah nak cerita kott smua dari A smpai Z ? pepandai ah pikir.Aku bangun ja terus on facebook.Check dkat notification ada laaa dlam 15 camtu , mostly depa tagged gmbar buh nama aku.macam takda benda lain nak buat dlam facebook .Benda yang paling aku tak suka , tagged gambar yang kebanyakkannya takda muka aku pun dalam tuh . Buka2 ada gmbar patung la cartoon la tahh apa2 depa nih.Then , aku on MILLIONAIRE CITY kesayangan aku . check balik city aku apa suda jadi . serabutt serabaii  smua ! aku susun balik rumah , beli baru kedai apa smua . yang penting .. dlam city aku ada MCD ! wott wottt !

Lepas on fb , dah habihh sesii tenangkan fikiran dlam tengah hari camtu aku turun bawah pegii makan . Tengok bawah tudung sajii kat dapur ada NASI GORENG kesukaan aku . bibik aku yang goreng . . sumpah tak sedap macam mak aku goreng ! terpaksa ah makan lapaq gilaa sial . satgi kalau membebel itu la ini sakit perot plakk .Makan dekat tempat biasa ah , depan tv ! tengok AXN  .. amazing race asia . masa tuu dah smpai half . 

Tak kenyang .. makan rotii ! lepas tuuu naik balik online online online smpai pukul 6 . * keja aku mostly harini depan pc jaa* takda life btoii la ! *

Malam pukul 8 , pi sunway beli buku cita A.K.A novel pengembaraan . Aku tau aku budak SPM tapii chill ah ,lambat lagi kott . SPM this year pun tak habihh lagi . hahhaha . skarang dekat dpan pc , online facebook smpaii pagii ! =='

No comments: