05 December 2010

Bila Lampu Padam !

Dah baca bagi habihh , best gila kot . fafafafafaa ! hahha,bila lampu terpadam ni dia ada tiga story. BEST SIAL!you guys should try it . hahhaha nak pinjam ? :)

Blog aku macam boring laa pulak . seruisly , banyak sangat words dalam blog . gambar satu apa pun takda.bukan takmau letak tapii nak tunggu , pergh ! hahha anggap ja blog aku nih macam story book yang sangat membosankan! ada banyak yang kena perbaiki . cemperaaaaaaaaaaaaaaa .

Tadi , pegii CARREFOUR . beli sim card baru dkat bibik aku . dia complain ada orang hantaq sms lucah kat dia . pasal rumahtangga la apa laa ! pastu dia mai ckap kat aku , "gimana ni farissss , stress bibik !" HAHHA , dlam hati aku gelak ja . bodo jugak orang indon ni rupanya . tau pkai phone tapii bab bab handle sms dgan orang HAMPEH . stupido !

k ah , nak tido suda .
* malas nak type , bye ! *

No comments: