08 January 2011

BLOGGER LAIN SMUA BERGIAT AKTIF TULIS , AKU PLAK LUPA YANG AKU NI ADA BLOG.

cut it out , harini hari ahad . macam biasa lahh sabtu ahad mesti cuti . OHSHIT , seminggu sekolah dah banyak homework . cikgu duk buat serupa "tiada lagi hari esok" . shitt again . NEXT , this year tahun terakhir dkat sekolah . HELL OF THE SPM ! akan menemui aku di pawagam tidak lama lagii . you guys , good luck. pfft !

ayat standard artis gedik semalaysia ,

" saya akan berusaha sedaya upaya saya untuk memajukan industri perfileman di negara kita"

Okay ini dah melencong ke mana dah , hahhaha! yang bestnya tahun nii , takpayah lagii dah nak tengok muka2 "bajet bagus" pengawas kat skola . macam diorang ja yang adaa dkat skola tuh . aku tak kata yang aku nii bagus tapi sedar diri jugak lah bhaii .

k dah habis merapu merapu lagi lagi . nak bersuka-ria .
WHATTT ! study lah ceq oii . pa lagi .
less study , less ilmu . BYE . hahhahahahahaha.

No comments: