15 December 2010

BACKKKKKKKK > :(

Setelah seminggu tak update blog kini aku kembali . . .

Last friday , pegi holiday dengan family ISHRAF . banyak gila kot aktivitii yang kami buat . k sat , satu2 ah tulis .  hahhaha ! hm sampai ja banglo letak beg apa smua terus keluar pegii sembahyang jumaat.which is dkat gila kot masjid . blakang banglo tu ja ! hahhhh , and then lepas sembahyang , terus balik tukar baju keluar plak pegi mengail ikan . Ini yang aku suka nih , sebab tak pernah seumur hidup aku pegi mancing ! hohoo , sad gila life aku. banyak gila babii ikan yang dapat . yang besar sampai yang kecik skali pun ada! :0  naseb ja tak dpat ikan jaws ka apaa ka . HAHHHA !

Lepas itu , balikk dari memancing . makan time ! fuhh siap ada nasi tomato tuuuu . sedap sehingga menjilat jari .siap tambah nasi lagi aku . memang lapar gila . tok dia kata , " fariiss tak tambah nasi ka ? haaa! mai tambah lagi!".aku gelak ja  . Itu ja kot , malam siap dressing hebatt lagi , nak pegi jalan nightmarket ! kami smua jalan smpai hujung . yep , sampai takda kedai dah kat situ . just jalan ja , tak beli pun ! hahha ! bestt3 . yang geng pompuan siap shopping lagi ! ahhah . kami ja duk tengok2 barang . Malam tuu , pukul 4 pagi baru tido , sembang gelak main card uno punya pasal . hahah!

SABTU . . .

Bangun pagii mandii apa smua , terjun terus kat bawah pegii makan pagi . lepas makan pegi lepak dkat beach  , perghh ! angin best siot . sejukkkkkkkkk! aku relaks2 tenangkan fikiran . snap2 picture . tulis nama dkat pasir .. hahha time tuh memang tak bleh blahh , kah kah kah .. petang , ada aktiviti sukan . memandangkan ombak besar yang melanda , so tak dapat nak buat dkat tepi pantai . kena buat dkat banglo ja , kawasan kecik sangat . dengan ada selut .. tapi best  ! hahah aku mandi selut . for the first time again . smua aktiviti kami main , pancing botol laaaa apa la , aku menang satu ja ! ahahha tu pun tempat ketiga . =='

AHAD . . .
 
Pagi pegii memancing , banyak gila ikan kot dapat ! lagi banyak dari yang first day . hohho . hujan time tuhh . angin pun ada . sejuk gila gila gila ! hahahha ! balik pack baju siap2 sbb esok dah nak balik . hahha !malam tuhh main card uno lagi . gelak sampai pecahhhh perut aku ! hhahahaha . 

ISNIN 

Lepas siap , pegi makan roti canai dkat gerai depan , pastu terus masuk dalam kereta balik .. hahaha ! itu ja kot . tapii memang best ah dapat hangout dengan kawan . siap dapat kawan baru lagi yang otak dia sama gilla dgan aku! fuhh . tak sangka .

*sorry gambar takda , nanti2 ah upload . skarang takda mood .

No comments: