18 January 2011

FUTURE , OTHERS.

Cikgu kata dkat semua plajar , "kamu semua kena belajar elok2 supaya dapat mengejar cita2 yang kamu idamkan."dalam kepalaa otak aku , I WANNA BE A BILLIONAIRE SO FRICKINGGG BAD ... hahha!!

Aku nak ada rumah besar kereta besar smua besarr punyaaaaaaaaaaaaaaa . hohhh! takmau yang kecik mecik smua , aku BERJANJI akan belajar sungguh-sungguh dan dapat kerja BAGUS BAGUS . aku NAK !andd yeah sapa takmau keja bagus dapat gaji banyak kan ? kalau akuu , paling minima untuk hidup aku , RM 15 000 sebulan . hhaha cukop kot . Kawin ? awal lagi nak cakap pasal benda nihh , hahha target aku nak kawin umur 25 . tapii jodoh ditangan tuhan so .. tak blehh kata apa . Kalau plan skarang tak guna jgak . aku SPM pun tak amik lagi . eh bercakap pasal SPM , lepas raya cina dah nak start KELAS TAMBAHAN . like hell .... boring .

TO "HER" YANG BACA BLOG AKU SELALU .

jangan ingat ang perfect . cause ain't nobody perfect , dah cukup bagus aku baik dgan hang kira ok laaa tu . barua lancau ingat aku taktau duk kutuk blakang aku . please , sapa kesian dkat sapa actually ? aku kesian dkat hang sebab nobody wants u ! i'm just telling the truth , no heart feelings eyy ? stupid , get your own life .HIDUP AKU BAHAGIA GILA WEYH TNPA HANG . lancauuuu .ang kutuk aku macam aku terasa . OWH KESIAN GILA ANG BUDAK2 TAK MATANG LAGI TAU APA . pasai laaa , aku adalah aku . tak paham sudah , baibye .

MATHAFAKA AKU KATA DEKAT HANG!

No comments: