18 April 2011

AKU TAK PUAS HATI .

If hang dah pandai . jangan duk buat terer . aku tak cakap salah apa yang hang buat tapi tolonglah bertolak ansur dengan member2 lain sama! aku bengang gila tadi. dalam kelas , bila MANUSIA sedang terang dekat depan please lahhh bukak telinga hang tu luas2 dan dengar . tak rugi tenaga hang aih bila dengar . kalau dah cekang pun , senyap lah ! kesian kot dekat member2 lain yang nak belajar . aku bengang gila tadi.moreover, kenapa aku slalu dengar mangkuk2 ayun duk bising kat blakang AND depan? nak ja aku bangun terajang sekoq2 , orang yang nak focus jadi MALAS truiih nak belajar . dah tak boleh pay attention .

Aku tau semua orang dah pandai sebab pegi tution and everything. tapi camna dengan orang yang takda duit nak pi tution? babii haram J . tolong dan tolong . semua dah form 5 tolong buat perangai matang . Indians , bagi aku skit pun tak matang . bukan nak kata aku nii matang . ada time main ada time senyap and kalau dapat skit on that day pun jadi lah! aku nak belajar pun dah takdak semangat ? seriusly , aku takmau failed on that subject.Member aku buat latihan,  aku tido . sebab apa? TAKDAK MOOD nak blajar dengan keadaan kelas yang dah macam zoo taiping. baik aku tido . aman dunia tak dengar apa2 . waste of time =='

About us , we;ve been quite a long time together , I LOVE YOU <3