17 May 2011

Wesak Day .

Hari ini cuti woo . Hari ini hari untuk gua bersuka ria tapi tak pun . cuma macam hari cuti biasa , makan mandi tiduk apa smua except for reading . yah , aku tau aku pemalas . no doubt about that! haha . harini aku download banyak movie . tajuk semua aku taktau nak spell cmna . lepas tuu letak dalam hardisk tengok kat tv bwah , parents aku pegi keja . my mum keja sekerat hari pun dia angkut adik2 setan aku semua pi sama. yah , itu satu berita yang sangat gembira . aku bangun tido "i got nobody nobody at home ." except for my stupid fools maid. aku benci dia . sangat . k pastu dah bosan tengok movie yang berlambak2 tuu dlam pkul 1 lebih aku makan nasi terus naik atas online sambil chattin dengan ehem ehem <3 ! bergelak ketawa bersuka ria dengan dia kat ym . i know she's not so cute. tapi dia baik hati dan sangat gedik. aku sayang dia . lepas online turun bawah balik makan makan makan roti ! kenyang gila bhaii . blurp . dlam pukul 4 lebih aku trtdo smbil texting dengan member lama aku . lama gila tak jumpa dia . rindu pun ada ! hahha . itu saja yang aku buat harini . wesak's aku tak smbut so tak perlu nak excited bagai apa smua. aku muslim. :)

*esok pegi amikkkkkkkk cermin mata ! can't wait any longer . wakaka.

No comments: