16 May 2011

everything.

post TAK panjang , pendek saja.

aku nak cakap sikit tentang "si mulut tak reti jaga"" yang sampai sekarang suka cakap besaR.tidak tahu mengapa tapi why?dah kena pukul tapi still tak insaf2 , knapa bleh jd smpai begitu sekali ? nak ckap stress or tertekan aku rasa tak . sebab he has everthing that he ever wanted. handphone?laptop? semuanya baru. aku hairan.kalau hang baca post aku ni , aku bukan nak condem hang or nak barasakithatidengkikhianat or whatever tapi nak nasihat ja kat hang cuba try to bercampur.cuba tanya everyone ada tak orang bara or dengki dengan hang? aku tak faham , why?kalau hang rasa hang dah cukup bagus or dah cukup terer semuanya jangan laaa show off.to us, i know what are you trying to say , hey dude .. we've been friends for a long time . aku bukan kenal hang satu dua hari tapi dah bertahun aku kenal since form 1, dlu aku blurr tapi hang ajar aku macam macam about technologies , thanks a lot . tapi lately , hang memang banyak dah berubah . aku nampak dalam diri hang . memang aku taktau apa aku tak patut bersuara tapi aku bagi ramai pihak aku taknak gado macam kebudak-budakan yang memang tak bawak apa2 manfaat pun kalau gado. hang yang macam "create" bagi orang tak puas hati kat hang dan bagi orang rasa macam nak gado dengan hang .i know you're trying to be nice but tolong jaga skit la hati dan perasaan orang.bukan smua orang boleh terima dan bukan smua orang sama.faham kan? 

Next , exam sedang berjalan.sebject yang paling susah sekali SETAKAT ini ialah err agama kot sebab aku taktau nak hentam apa ! hahhaa. aku tak study langsung for PPT, harap2 bleh lulus dengan tak cemerlang pun jadi lah. taktau SPM nnti macam mana , tapi aku adalah study skit2 and erm pegi tuition for mathematics.ehe , sangat poyo kot ==' and sekolah aku memang semakin awesomee dan fantastic dengan member aku dan jugak cikgu yang hari2 suka marah katanya  untuk kebaikan masa hadapan. ya laaa tu , kena pi tegur kena pi maki tiap2 hari tak jemukah wahai cikgu2 sekalian? eh lupa plak harini hari guru . hahhaaa selamat hari guru guru . pfft . aku paling respect sekali cikgu english aku , puan aishah . marah pi la macam mana pun dia tetap senyum . tabikkkkkkkkk springgggg kat dia ! pergh . 

Lastly , semalam aku pegi buat spek mata ! sebelah rabun sebelah lagi mata aku silau . tapi power rendah jaa. hahha aku pilih dah spek mata design mana yang aku mau and then aku dah kena pakai pi sekolah tak lama lagi . taktau bila siap.ergh ! tak sabar gila. my dad says , "orang punyaaa lah takmau pakai spek hang nak pakai paasaipa?" hahha. pasai ah ! dah aku tak nampak nak buat cmna . tak kesian kat aku ka? tau la smpai 260 aku cekik utk buat spek tapi itu yang habihhh murah skali aku pilih ! kahkahkah . syok gila !


No comments: