09 December 2010

Party !

Ahha , dipendekkan cerita . harini pegii swimming dkat  kompleks kolam renang seberang jaya . Aku pegi rumah akmal pukul 2 , and then pegi carrefour plakk teman dia makan MCD . prosperity lagi ==' mula2 ingat nak ikot jalan shortcut , tapi akmal plak yang gedik takmau . dia takot ada ular . HAHHAAAAAA .

Lepak taman tengku dlu , tunggu haris a.k.a o-ne datang . lambat macam siputt gak deni . hahha . Jalan pegi tempat nak swimming . mula2 tuh kami ja ada , then mai la sekumpulan family dgn budak2 remaja apa smua mai pakat terjun . akmal was like , :o whattahekk ? hahha . kamii nakkan privasi , tak suka ramai2 . aku dengan haris  gelak ja time tuh . Ingatkan dia tau berenang . aku ajak ah dia pegi swimming dkat tengah2 yang ada tempat dalam . BHHAAHA , takot lemas . but takpa , berenang ja tepi2 sbb malas ah orang gila bapak punya ramai .Habis swimming apa smua , pegi medan selera dkat dpan tuh . Akmal blanja lagikkk ! hahha . haris order cendol , aku minum ja teh ais dan akmal makan mee goreng dkat teh ais . mana tak berisi :)

Balik kakak akmal amikk dan hantar aku smpai la rumah . baik gila gila kakak dia . thanks ! hahha .. harini best ah sebab hangout dengan akmal walaupun dah berkali2 lepak dgan dia . u rock dude ! hhahha abang jaame , tak bleh blahh . satu dua tiga GO ! hahha .

Esok pagi bertolak pegi batu feringghi suda . balik hari isnin . so konklusinya , aku takkan online dan update blog . hoho ! itu pun nak kasitau , gedik gila aku . fuck . pasai pi . pegii enjoy dgan kengkawan smua ! yeahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .

Gudnight then , till we meet again next week . baibye blog & facebook . hahha

No comments: