08 December 2010

Macam diari .

Apa gunanya blog ? untuk meluahkan segala rasa yang terpendam dihati.yeah !

ISNIN , 6 DECEMBER 2010 .

- Bangun tido agak lambat . terus tengok handphone cabuk aku kaler hitam . ergh watthalla , ada text dari maxis.Promotion tahh pabenda . shitt ! and then pegii la tandas membersihkan diri as usual. takkan terus nak pegii makan kot?BHAHHA . right , pfft selesai semua aku turun ja bawah bibik aku goreng nasi . aku jerit ah kat dia , "bibiikkkk ada nasi takkk sayaaaa lapaqqqqq" hahha dia kata , " ini apaaaaaaa ? " hahha bodoh gak ah aku masa tu . terang lagi bersuluh dia tengah goreng nasi.*dah takde menu lain dah nak buat* Pegi duduk kejap tengok tv , bodo punya astro takda cita yang best . semua mengarut ja , kebanyakan ulangan . Baikk cancel ja ASTRO ! =='  pastu bibikkk aku jerit . " fariisssss , nasi gorengnya udah siap bibik bikin ." sumpah aku tengah lapaq gila babi masa tu terus jerkah amik pinggan apa smua macam tak makan sehari . Selesai makan aku taktau buat apa , online facebook stalker orang yang tak bersalah . Ada satu mamat nii , dia tegur aku cakap "weyh tolong aku sat aku taktau nak guna facebook caner." first , aku buat bodo . Dia membebel lagi , " woii ko hidup lagi ke tak neyhh ? aku cakap dgan manusia ke hantu  ? " . Aku dah start panas baran ahh , " woi kau sape hahh?" dia diam membisu tak reply chat aku . terus lepas brapa minit camtu ah baru dia reply . ." aku manusia laaa takkan beruk kot macam ko reply chat pun taknak sombong na mmpos ! " Aku maki ah gila babii kat dia . Sampai satu part tu dia terus offline . hahhha aku block dia terus report dkat facebook . biar ah ! pasai dkat hang . skitt tak getaq . nak gado pun dalam facebook , face to face kecut teloq . hahha!

SELASA , 7 DECEMBER 2010 .

- Like usual , tapii harini mak aku tak keja so dia nanti masak ah  . sedap gila ! dia masak nasii lauk ayam pedas , petang goreng bihun . tau pun mama bosan , yang kami duduk tiap2 hari dkat rumah macam  kayu . HAHHA , mak aku merungut bosan gila deyh kat rumah . baru dia tau ! baru sehari . kami dah berminggu .

TODAY , 8 DECEMBER 2010 .

- Aku bangun tepat pukul 11.55 pagi .Lagu adrenalin dari faizal tahir bunyi . bising gila ahh , aku nak tidoq pun takleh , aku terus tekan button answer .

Akmal : "derr ...ada mana ?" dengan nada baru bangun tido .
Aku : "ada kat KL derr ..." bohong sunggoh !
Akmal : " hahha camna laaaaaa bleh terlepas kat sana .. " gelak cam org gila .
Aku : " deyyy , kat rumah la deyyy , awat ?"
Akmal : " jum keluar p carrefour ? aku blanja ang makan . "
Aku : "OKAY ! CANTIKKK ! WHAT TIME ! " best ah sebab member nak blanja makan .
Akmal : "skarang ah nanti dah tengah hari panas."
Aku : " okay , see ya later . nak mandi kjap . "
 -tuuuttttt-

Bangun amik tuala terus masuk dalam bilik air . nanti lambat dia bising plak . tup tup tup selesai semua aku pun keluar ah dari rumah . oh shit ! panas gila babi matha facka . cari pokok tempat redup skit . nasib dkat hujung rumah cina ada . hahha so aku pun pegi ah tunggu akmal dkat situ . Mesej dya , " bro , keluar tak lagii?" dia kata belum lagi tengah siap . serius lambat gila macam pompuan siap . hahha ! takkan make-up kot . macam bapokk . kah kah kah . Aku kena pi rumah dia . tunggu dia siap macam like hahha punya la lama .

Sampai carrefour . Kat luar cuaca panas gila ! ergh ! macam hushihusho . Terus pegi ke medan selera sebab perut dah start berkaraoke . lagu awie plak uh ! hahha . tengok dkat kedai MCD , orang ramai gila macam "there's no tomorrow anymore ! " . maklumlah , burger prosperity ( btulkah ejaan ? ) baru ja mai . so orang ramai serbu berpusu-pusu .Kami pegi main game dlu , 15 minit kemudian baru dtg balik beli MCD . prosperity ah! mahal gila nak mampos . nasib akmal blanja . smua RM 30.40 sen . for 2 burger . SHOTTT ME ! hahha .

Lepas makan lepak umah dia , amir mai join skali . kesian dia kena baling telur . hahhaha suka buat hebatt ! plus , hari jumaat nihh ada party dkat Batu Feringghi . Birthday ishraf , kawan rapat aku since form 1 . dkat bayu senja ! so syok ! kahkahkah . err k bye .

No comments: