12 May 2011

Tak bahagia .

Atas sebab apa aku tak happy , tak seronok , tak bahagia lah senang cakap.Seems like everyday aku gelak aku try to gembirakan hati aku tapi haihh taktau kenapa. ya allah , tolonglah hambamu yang selalu buat silap . berikan lahh aku petunjuk agar aku temui jalan yang benar .

Ramai yang kenal aku , ramai yang ingat aku ni takda masalah LANGSUNG . takkan aku nak story my personal things? pfft tak personal sangat pun act hati aku je yang tak tenang.bila orang tanya why tak tenang aku blur taktau nak jawab apa. it's been a very very long time ago i think , sejak aku standard 4 lagi aku macam ada dua watak . aku akann jadi benar benar aku tahh taktau bila . i need help . so badly .

Aku tak suka la crita masalah mengarut kat orang . baik pendam . "faris , ang ada masalah ? tipu lahh .aku tengok hang oke ja." blergh . thats normal. aku dah cakap . paham sendiri suda . blog dah jadi macam tempat aku luahkan semua masalah aku yang selama ni SAPA SAPA pun taktau . yes , sedikit lega skrang nih ..

you know what , let bygone be bygone . *betul ka salah? mulakan hidup baru. bye.

No comments: